Home

pátek 6. srpna 2010

jiný kraj -jiný mrav, jsem zvědavá jestli to bude nakažlivé...

Celý minulý týden až do pondělí jsem trpělivě čekala na zprávy z Indonéské ambasády, kdy že se to tedy mohu vypravit pro vízum. Jelikož jsem dodělávala ještě obálku na notovou partituru pro ségru a vydavatel to mermomocí potřeboval v pondělí osobně vidět, tak jsem se na web a mail podívala jen ráno asi v 10 hodin, ale nic tam nebylo.
Vzhledem k tomu, že se mi pak u vydavatele kousnul noťas a tak naše konzultace probíhala spíš ve virtuální poloze, tak jsem po 14 hodině už byla doma, vzkřísila noťas a rychle to dodělala, abych mohla odjet do Brna pro kolo. Opět jsem se mrkla do mailu, ale nic.
Odesláno...ufffffff. A na mailu zase nic. Kašlu na to.
Odjela jsem tak večer do Brna s ne úplně nejlepším pocitem. V úterý jsem si pořešila, co bylo ještě za potřebí a domluvila jsem se s mamkou, která byla u babičky, že tam ve středu přijedu a deponuji kolo. Říkala jsem si, že bych tam zůstala o čtvrtka, když tak dlouho staroušky neuvidím. Ještě jsem se ve středu pro sichr koukla na mail. A co nevidím: že prý si teda už můžeme chodit pro víza a druhá informační schůzka bude bůh ví kdy, protože ještě nepřišlo vízum pro jednoho ze stipendistů.
No, bezva ... nepíšou ale pro koho. Jen doufám, že nejde o mě. Tak jsem si to přečetla ještě jednou a zjistila jsem, že jsem přehlídla jednu maličkost...že totiž kancelář pro vydávání víz má otevřeno jen od pondělí do čtvrtka a ještě ke všemu jen do 12 hodin a vyřízení víza trvá TŘI DNY! A do pr...
Tak se nedá nic dělat, na pondělí to holt odkládat nemůžu vzhledem k tomu, že v úterý odlétám. Ach jo:(
+++++
Tak jsem si tedy byla vyřídit to vízum, sice jsem s sebou měla hezky pas, fotečku, letenku jak mi přišlo mailem. Jenže jaksi mi tam taky zapoměli připsat, že je ještě zapotřebí kopie té letenky. Takže jsem udělala krásná smutná očička na tu paní co to vyřizovala a ta se tedy nakonec zvedla a šla mi to někam za dveře okopírovat a ať si dojdu v pondělí odpoledne a vylifrovala mě ven.

Tak a teď se budu doopravdy modlit!



1 komentář:

  1. Ne, že konvertuješ k islámu! Šťastně doraž a pak se co nejdřív ozvi, že jsi v pořádku.

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system