Home

středa 7. července 2010

Přihořívá!

Tak mám pocit, že v Indonesii se neděje buď vůbec nic a nebo naopak všechno najednou, za ráz.
Ledva jsem se vrátila z velké narozeninové Goodbye party ve Lhotě, kam jsem odjížděla smířená s tím, že odlet bude asi někdy srpen/září, jelikož indonéské velvyslanectví celý červen ustavičně mlžilo. Tak jsem se po týdnu přes den v lesích a večerech při vínu podívala do své elektronické korespondence. A co nevidím, tak další zmatky nastávají.
"Az nyni jsme dostali trosku vice informaci o Darmasiswe.
Studenti by meli do Indonesie prijet na zacatku srpna. Nebude se konat spolecna Orientasi, takze pojedete rovnou do svych skol - Orientasi se bude konat na kazde skole zvlast. Skolni rok zacina v zari. Podle informaci z Jakarty se stale pracuje na vasich vizech..." Psala nám slečna z velvyslanectví.

Polil mě studený pot. Bože! Já za měsíc a tři dny mizím do malebného Padang Panjangu, o ou.
Zítra si vyzvednu letenky, pozítří třetí dávka vztekliny, zdravotní pojištění a banky a já už nevím co ještě.... no, krapet si musím plány zhustit a některé bohužel i opustit.

A je to čím dál těžší.

1 komentář:

  1. Co je Orientasi? Myslim, ze v tom vedru budes jeste rada vzpominat na studeny pot ;) Jinak uzivej zbyle dny doma! Treba se za tebou vypravim, kdyz uz jsem nemohla byt na goodbye chate, tak at muzu byt na hello chysi ;)

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system