Home

pondělí 28. června 2010

Dala bych přednost klidu většímu nebo menšímu


Jak to všechno rychle začalo tak to zase rychle vychladlo. Při poslední návštěvě Indonéské ambasády (asi konec dubna) nám říkali, že v červnu dají vědět co a jak a kdy. Červen nám pomalu končí a ticho po pěšině. Když jsem psala na ambasádu, co to má jako být, odepsali mi že nic, že to vázne v Jakartě. Takže z půlky srpna bude asi konec ne-li září. Což o to, ale už bych ráda měla z krku pojišťovny, banky a hlavně letenky!
Každopádně ani moje znalosti Indonéského jazyka zatím příliš nepokročily, ale to bude asi tím, že jsem lemra líná a zas až tak se nepřetrhnu.
Zato už jsem, na rozdíl od Milušky, očkovaná proti vzteklině a uvidíme co to ještě bude na víc. Doufám že nebudu muset podstupovat žloutenku a pod...
Berburu sukses!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system