Home

středa 11. srpna 2010

Praha - Dubaj -Jakarta



Tak se to konečně odehrálo, tak jsem včera odletěla z Práglu. Celkem to ušlo, jen jsem seděla při cestě do Dubaje vedle takového arabáče, který když se nedíval, na nějaký film nebo nespal, tak si chtěl povídat...tak jsem dělala, že spím já :)
+++
Dubaj.... jedno velikánské a pozlacené letiště. Všude je to samá palma, jedna pravá druhá ne...potom je to tu samý šejk, takový jako ho známe z nejrůznějších publikací o Arábii - takový ten v bílém s černou čelenkou, pak tu jsou takoví
asi dvoumetrový černoši v dlouhých
barevných hábitech s malou čepičkou a s obrovskýma rukama a hromady zahalených žen. Kupodivu na to, že je asi půl druhé ráno je tu tedy pěkně živo a narváno.
Chce se mi strašně spát, ale nesmím usnout, protože by mi to určitě uletělo a tak tu tak kroužím pořád sem a tam a tam a sem a už docela ztrácím orientaci, ve které části tohohle obrovitánskýho letiště se to právě nacházím.
Půl čtvrtý, je čas se nalodit....
+++
Tak další let za mnou. Seděla jsem na trojsedačce, sice u okénka, ale vedle takového černocha v hábitu z Ugandy (jak pak se ukázalo podle pasu), který o deodorantu asi niky neslyšel - ne, že bych byla nějaká fajnovka z Evropy, ale byla to občas docela síla. Taky začal Ramadán, takže si celou dobu pouštěl do sluchátek nějaký asi přímý záznam z Mekky a měl to děsně nahlas, takže se nedalo spát taky bez sluchátek...I když mohlo být hůř :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system