Home

čtvrtek 7. října 2010

berjalan dan belajar ....


Za poslední dva týdny se toho moc významného neudálo, tak jen aby blog nestál...

V sobotu jsme s Ritou, Jackie a Oliwii podnikly dvoudenní mikro výlet do Padangu. Puvodní
záměr byl ten, že v Padangu přespíme na koleji místní univerzity, kde mimo jiné studuje i jedna
holčina a chlapec z čech ( mimochodem z FSS v Brně, možná že ho někteří znáte, přezdívaný
"Majda"). Tak jsem té holce asi tři dny před tím naším slavným výletem napsala a bylo mi tedy
odsouhlaseno, že u ní můžem tu jednu noc
byvakovat. Docela jsem se těšila, že si zase po dlouhé době popovídám s někým
česky, protože začínám mít trochu problémy se slovosledem a přesnou formulací toho co chci říct ( mimochodem moje angličtina, i když nikdy nebyla zrovna z nejslavnějších jde také, slušně řečeno, do kopru, zato
se mi pomalu daří obstojně komunikovat v indoneštině. Ale bohužel na úkor dvou předcházejících jazyků, něco za něco, že?)
Z našeho setkání, ale nakonec sešlo, protože mi v sobotu zhruba v poledne, když už jsme byly davno na cestě do Padangu, napsala: že teda jako bohužel, že sice je v Padangu ale bude spát u nějaké kamarádky nebo co, ale že možná můžeme spát u někoho jiného z programu Darmasiswa u nich v kampusu...já moc dobře vím, proč se nestýkat s čechama v zahraničí a divím se, že jsem upustila od svých zvyků..
.tak to jsme zavrhly a holky zavolaly jedněm našim místním
kamarádkám - dvojčatům Lindě a Lině, které jsme sice původně nechtěly s přespáním obtěžovat, ale nedalo se holt nic dělat. Nakonec to ale byl doopravdy velice příjemný výkend a to hlavně díky nim!
Krom courání se po Padangu a nakupování všeho možného co se v Padang Panjangu nedá sehnat jsme se v neděli na chvíli stavili na pobřeží do "opičince". Ony tu jsou sice opice prakticky všude, ale na tomto místě byly za atrakci, tak proč ne!? Jackie se málem s jednou tou opicí porvala o
pytlík buráků, ale nakonec to vzdala a tak milá opice s vítězoslavným výrazem ve tváři zozbalila onen sáček a jeho obsah v mžiku sežrala :)

Ps: Ve škole mám dost nabytý program a tak nestíhám přes týden moc chodit na net, jelikož prakticky celý den od 8 od rána do 10 do večera pořád něco dělám a pak už doopravdy nemám sílu jít ven (jelikož tady není školní wifi a dle mého názoru ani v nejbližších letech nebude) do "netroomu". Tímto se omlouvám všem, kteří na mě čekají na skypu atd...a výkendy jsem většinou na cestách.

1 komentář:

  1. No jo, to znam - kdyz jsem nekde v cizine tak mam pocit,ze misto mluveni po case zacnu blabolit.. jak ty cizi jazyky posloucham a mozek v tom zacne mit zmatek, protoze to delaji asi dobry sluchovy cidla a nastavujeme se na jinou rec..ale nez to mozek prezvejka tak jedu vzdy domu. ty tam budes dele tak to protridis. Spojeni chapu, mam jeste v pameti jak jsem cekala v Ladaku hodinu na spojeni a pak jsem nechala brejle....

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system