Home

středa 23. září 2015

DAILY LIFE IN INDONESIA VIII.

Před pár dny jsem poslouchala na českém rozhlase rozhovor s panem Miroslavem Zikmundem a uvědomila jsem si, že je ještě jedna věc, kterou jsem zde přešla jen letmou zmínkou v jednom z předchozích příspěvků.

Nátělník - nejlepší přítel potícívšího se jedince



Nátělník, nebo chcete-li tílko je doopravdy jedna z věcí, díky níž si uchráníte v tropech zdraví.
Nemusí to být žádné super-hyper funkční prádlo, stačí obyčejný tenký bavlněný nátělník. Pan Zikmund ho zmiňuje v souvislosti s vybavením britské armády v severní Africe, kde jsou veliké rozdíly denních a nočních teplot.

Já sama si neumím představit, že bych někam bez nátělníku vyrazila, už z toho důvodu, že je tu vedro jako prase a člověk se potí i na místech o kterých ani netušil. Ono mít propocený flek na břiše, když zrovna nejste svalovec v posilovně není úplně to pravý ořechový.

Jak jsem psala v příspěvku "jak na vedro", všechno je záležitost psychiky a nic neobtěžuje tak, jako čůrky potu stékající po zádech, mezi prsama či jinými partiemi. Kromě toho, když jste propocení a zafouká větříček, projedete se na motorce nebo se vám poštěstí indonéské hardcore klimatizace, tak si koledujete o nastuzení, bohužel i v tropech.


link na rozhovor s panem Zikmundem: http://www.rozhlas.cz/dvojka/kupredudominulosti/_zprava/respektovani-prav-hostitelske-zeme-nam-zachranilo-zivot-rika-cestovatel-miroslav-zikmund--1519110

Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system