Home

středa 7. listopadu 2012

Večer katedry tradiční hudby aneb Indonéský Halloween

Jurusan Karawitan (katedra tradiční hudby) pořádali včera večer něco, co na první pohled připomínalo útroby strašidelných zámků v kombinaci ze zombie landem, jaké známe z nejrůznějších hororů...byly to ovšem semestrální zkoušky.

Již od minulého týdne, studenti připravovali kampus na tuto událost...rozebrali dělníkům, kteří opravují fasádu školy, bambusové lešení co stálo u kantýny, přesunuli rumiště na školním dvoře do jiného koutu kampusu, třídili odpadky a polepovali čerstvě omítnutou fasádu školy novinama atd...

I mě se tento proces dotýkal...například vždycky když jsem chtěla jít na oběd tak se obtížnost dosažení cíle = jídla, každým dnem stupňovala, včera jsem musela přelézat dvoje bambusové zátarasy ...taky dávat pozor kudy jdu a kam šlapu, protože se po cestách objevovali různě natažené provazy a vlasce, které nebyli skorem vidět...vždycky když jsem se někde málem přizabila, tak jsem si až dodatečně všimla cedule s šipkou, že mám jít jinudy...jenže to se stávalo každým dnem obtížnější a najít si cestu kampusem a ve zdraví ji překonat se stávalo logistickým cvičením.

Každopádně všechno dobře dopadlo a tajemný večer mohl začít...

















Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system